Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
"Goede reclame begint met goed product"
Commercials voor zeep en luiers wekken agressie en wrevel bij kijkers
UTRECHT - "Hé Jim, hoe kom jij zo slank?" "Dagelijkse oefening, Jane." De namen Jim en Jane zijn verzonnen. Maar zij staan voor acteurs met het figuur van een bodybuilder. Zij zijn niet weg te branden van de commerciële televisiekanalen. De Jims en Janes vullen de tijd waarin RTL5 en SBS6 niet uitzenden met het aanprijzen van fitnessapparaten.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van woensdag 20 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 20 oktober 1999
Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's