Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Klanten van   supermarkten   niet prijsbewust

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Klanten van supermarkten niet prijsbewust

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

DOETINCHEM (ANP) - Supermarktketens lijken voor niets te stunten met prijzen. Klanten zijn namelijk lang niet zo prijsbewust als wordt gedacht. Slechts ruim 6 procent van de klanten weet van tien doorsnee merkproducten de juiste prijs te noemen, meldt Foodmagazine, een vakblad voor de voedingsindustrie.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 6 oktober 2000

Reformatorisch Dagblad | 27 Pagina's

Klanten van   supermarkten   niet prijsbewust

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 6 oktober 2000

Reformatorisch Dagblad | 27 Pagina's