Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Onderwijs ontbeert lijn en samenhang

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Onderwijs ontbeert lijn en samenhang

Bakkeleien over vorm van scholing zinloos zolang inhoud en doelen vaag blijven

6 minuten leestijd Arcering uitzetten

Het debat over de basisvorming maakt eens te meer duidelijk, meent Paul Ophey, dat we in Nederland onvoldoende nadenken over wat we eigelijk willen met onderwijs. "We moeten naar de basis terug en meer samenhang en lijn aanbrengen."

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van donderdag 11 januari 2001

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Onderwijs ontbeert lijn en samenhang

Bekijk de hele uitgave van donderdag 11 januari 2001

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's