Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Reclamemakers moeten van religie afblijven

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Reclamemakers moeten van religie afblijven

Respect voor minderheden als christenen, Joden en moslims dient een uitgangspunt te zijn

5 minuten leestijd Arcering uitzetten

Reclamemakers spelen graag in op de emoties van consumenten. Maar ze moeten van religie afblijven, als dit geen toegevoegde waarde heeft, meent A.W. van Vugt. Respect voor godsdienstige minderheidsgroepen dient een uitgangspunt te zijn voor reclamemakers, schrijft hij.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 12 juni 2001

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Reclamemakers moeten van religie afblijven

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 12 juni 2001

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's