Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Daewoo timmert weer aan de weg
Oude tijden herleven. Onlangs kondigde Daewoo een reeks opvallende promotiecampagnes af waardoor het merk zich opnieuw bij de consument in de kijker wil spelen. Campagnes die doen denken aan het offensief dat Daewoo pakweg tien jaar geleden inzette om zich de markt in de vechten. Gelukkig is er sindsdien veel veranderd. De Daewoo Nubira is daarvan het bewijs.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 21 februari 2004
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 21 februari 2004
Reformatorisch Dagblad | 40 Pagina's