Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Federal court USA   against teaching ID

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Federal court USA against teaching ID

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

HARRISBURG - The federal judge in Pennsylvania, USA, has ruled that, while "Intelligent Design" may itself be intelligent, it isn't science - and shouldn't be taught as science in the public schools.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 24 december 2005

Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's

Federal court USA   against teaching ID

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 24 december 2005

Reformatorisch Dagblad | 44 Pagina's