Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Supermarkten   stunten met   melkprijs

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Supermarkten stunten met melkprijs

2 minuten leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM - De Duitse supermarktketens Aldi en Lidl hebben in Nederland een melkoorlog ontketend door de literprijs van halfvolle melk met 3 cent te verlagen tot 39 cent. In reactie hierop verlaagde Albert Heijn gisteren de prijs van zijn huismerk Zaanse Hoeve met 9 cent per liter tot 40 cent.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 24 maart 2006

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

Supermarkten   stunten met   melkprijs

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 24 maart 2006

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's