Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
"Parkeren alleen voor maronieten"
Reclamecampagne in Libanon tegen sektarisch geweld
Het is wellicht wat hoog gegrepen, maar bij reclamefirma Leo Burnett in Beiroet dachten ze: niet geschoten is altijd mis. Hun opvallende reclamecampagne tegen de sektarische samenleving komt op een moment dat Libanon balanceert op de rand van een nieuwe burgeroorlog. "We willen aantonen hoe ver het kan komen als we met zijn allen zo doorgaan."
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van zaterdag 9 december 2006
Reformatorisch Dagblad | 35 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van zaterdag 9 december 2006
Reformatorisch Dagblad | 35 Pagina's