Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Creativiteit stijgt door bedrijfsborrel

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Creativiteit stijgt door bedrijfsborrel

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM (ANP) - Een bedrijfsborrel is een van de beste initiatieven die de verhouding tussen werknemers verbetert.

Zo blijkt uit een gisteren gepubliceerde studie onder ruim 1700 ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.

"Mensen gaan zich doorgaans veiliger en vertrouwder voelen wanneer ze elkaar beter kennen en worden dan minder geremd in het uiten van ideeën", concluderen de onderzoekers van het economisch bureau van ING Bank. De bedrijfsborrel zou de creativiteit op de werkvloer vergroten.

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorisch Dagblad

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van woensdag 14 februari 2007

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

Creativiteit stijgt door bedrijfsborrel

Bekijk de hele uitgave van woensdag 14 februari 2007

Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's