Creativiteit stijgt door bedrijfsborrel
AMSTERDAM (ANP) - Een bedrijfsborrel is een van de beste initiatieven die de verhouding tussen werknemers verbetert.
Zo blijkt uit een gisteren gepubliceerde studie onder ruim 1700 ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.
"Mensen gaan zich doorgaans veiliger en vertrouwder voelen wanneer ze elkaar beter kennen en worden dan minder geremd in het uiten van ideeën", concluderen de onderzoekers van het economisch bureau van ING Bank. De bedrijfsborrel zou de creativiteit op de werkvloer vergroten.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van woensdag 14 februari 2007
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's

Bekijk de hele uitgave van woensdag 14 februari 2007
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's