Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Schade aan turbo niet altijd schuld fabrikant

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Schade aan turbo niet altijd schuld fabrikant

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

Verhalen van nieuwe autos met turbomotor die na 20.000 kilometer al problemen geven, doen op internet massaal de ronde. Distributiekettingen die uitrekken, vervuilde motoren en turbos die vervangen moeten worden. Dure reparaties waar de eigenaar buiten de garantietermijn zelf voor opdraait.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van woensdag 4 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

Schade aan turbo niet altijd schuld fabrikant

Bekijk de hele uitgave van woensdag 4 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's