Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Brood zo puur en zo lekker mogelijk maken”

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

„Brood zo puur en zo lekker mogelijk maken”

4 minuten leestijd Arcering uitzetten

Vroeger was het simpel: je kocht bruinbrood of witbrood. Meer soorten waren er niet. Tegenwoordig is er keuze in overvloed. Bakker Wiltink levert broodproducten aan supermarkten en hanteert als motto: „We willen van brood iedere dag iets bijzonders maken. Algemeen directeur Karel Wiltink (59): „Letterlijk elke dag veranderingen aanbrengen, is natuurlijk te hoog gegrepen, maar we werken er wel voortdurend aan.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 14 juni 2016

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

„Brood zo puur en zo lekker mogelijk maken”

Bekijk de hele uitgave van dinsdag 14 juni 2016

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's