Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
„Brood zo puur en zo lekker mogelijk maken”
Vroeger was het simpel: je kocht bruinbrood of witbrood. Meer soorten waren er niet. Tegenwoordig is er keuze in overvloed. Bakker Wiltink levert broodproducten aan supermarkten en hanteert als motto: „We willen van brood iedere dag iets bijzonders maken. Algemeen directeur Karel Wiltink (59): „Letterlijk elke dag veranderingen aanbrengen, is natuurlijk te hoog gegrepen, maar we werken er wel voortdurend aan.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van dinsdag 14 juni 2016
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 14 juni 2016
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's