Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Is alles van waarde meetbaar?

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Is alles van waarde meetbaar?

Symposium

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

In het hbo, mbo, voortgezet onderwijs en basisonderwijs neemt het gebruik van toetsen toe. Tegelijkertijd verschijnen er kritische rapporten over toetsing en ontstaan collectieven om toetsen af te schaffen.
Voor de onderwijspraktijk is het niet gemakkelijk om in te spele
n op de wisselende accenten van de politiek. Hoe ontwikkel je een duurzaam toetsbeleid? Hoe doe je daarmee recht aan het vakmanschap van leraren en docenten? Tijdens dit symposium denken we samen na over de vraag of alles van waarde meetbaar is naar aanleiding van een boek met een gelijknamige titel.
Deelnemers kunnen stellingen indienen en krijgen het boek gratis mee.
U kunt uw stellingen of vragen over dit thema indienen ter bespreking in het forumgesprek. Dit kan voorafgaand aan het symposium via twitter (#iswaardemeetbaar), of tijdens de pauze van het symposium.

Dit artikel werd u aangeboden door: De Reformatorische School

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 mei 2014

De Reformatorische School | 52 Pagina's

Is alles van waarde meetbaar?

Bekijk de hele uitgave van donderdag 1 mei 2014

De Reformatorische School | 52 Pagina's